Subscribe:

Labels

marți, 1 ianuarie 2013

Sânge de bou

De ceva vreme e la modă să ai psiholog. Îi auzi pe toţi psihologul meu mi-a zis că ar fi bine să, psihologul meu mi-a recomandat să, datorită psihologului meu... Eu cred că e un mare căcat treaba asta cu psihologia. Nu cred în suflet şi mai ales în psihologi.

Psihologii sunt,mai presus de toate OAMENI.Oameni care stiu sa asculte si sa aline suferintele prin vorbe.

Să mori tu? Eu zic că majoritatea psihologilor sunt oameni cu o copilărie ratată, bătuţi, abuzati sexual, vânduţi omului cu haină neagră care trece prin sat odată pe lună. După mulţi ani şi cugetări serioase s-au gândit ei aşa că e bine să se facă psihologi. Că dacă ei ştiu ce-au trăit ar trebui să fie uşor să observe frustrarile oamenilor.
Bă, or fi ei capabili să asculte si sa aline suferintele sau să se joace cu mintea ta dar asta doar în cazul în care eşti total retardat să crezi că ei au vreo putere asupra ta.
Nu, nu vorbesc în necunoştinţă de cauză. Am trecut şi eu prin cabinete şi pe lângă faptul că au toţi aceleaşi desene imbecile pe care te pun să le identifici şi aceleaşi întrebări cretine cu care te scot din minţi, după ce că eşti extraordinar de iritat că încearcă ei să intre în intimităţile tale, intervine întrebarea supremă Eşti o fire nervoasă? Nu, dar la 40% din şedinţe îmi vine să te înfig cu gâtul în căcatul ala de iţi ticăie enervant pe birou, restul de 60% vorbim despre tine deşi prima oară când vă cunoaşteţi specifică clar că nu sunteţi acolo ca să vorbiţi despre el/ea, în general ea, că cu un bărbat merge mai altfel, gen da pulă şi să iţi povestesc ce-am futut azi-noapte şi n-ai să crezi cu cine!

Oameni care stiu sa se joace cu mintea ta,oameni care pot sa scoata la suprafata lucruri care nu le stiai niciodata despre tine.

Pfahahaha.Să se joace cu mintea mea, zice el. Ioane, tare mi-e că e exact invers dar el nu observă diferenţa.

Să scoată la suprafaţă ce?Adică nu te cunoaşte în totalitate nici mă-ta care vorba aia, e persoana care şi-a petrecut cel mai mult timp cu tine, asta în caz că nu ai 60 de ani dintre care 50 de căsnicie, şi te descoase cineva cu care împarti 50 de minute pe săptămână?
Psihologii sunt ipocriţi şi foarte mincinoşi, în loc să îi asculţi ai putea citi o carte. Ieşi mai câştigat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu